Villkor för abonnemang
Allmän information
Wild Dealinfo@wilddeal.se
Betalning
Vi accepterar följande kort: Visa, Mastercard.Vi tar inte ut kortavgift.
Frakt
Frakt på Wilddeal.se är gratis för prenumeranter, för icke-medlemmar kostar det 29: -. Ditt paket kommer att levereras med GLS/PostNord till närmaste paketlåda/butik.Bindningstid
Hos Wilddeal.se har vi ingen bindningsperiod. De första 14 dagarna är gratis och sedan är priset SEK149/månad. Om prenumerationen avbryts inom de första 14 dagarna kommer inga prenumerationsavgifter att dras av.Uppsägning av prenumeration
Du kan alltid säga upp din prenumeration. Om du säger upp din prenumeration under en aktiv period upphör ditt abonnemang i slutet av den aktiva perioden, varefter vi inte tar ut ytterligare prenumerationsavgift.Du kan säga upp ditt abonnemang genom att logga in via "Mitt konto" med ditt valda användarnamn och lösenord, eller genom att skriva till oss på: info@wilddeal.se, och informera om ordernummer och e -postadress du använde när du skapade ditt konto hos oss.
Ångerrätt
Du har 14 dagars ångerrätt från den dag du handlat hos oss. Ångerrätten upphör därför 14 dagar efter den dag vi ingick avtalet. Tidsfristen innebär att du har 14 dagar från den dag du har handlat hos oss för att meddela oss att du ångrar dig. Du kan skicka ett mail till info@wilddeal.se eller använda standardformuläret längst ner på denna sida.Återbetalning
Om du ångrar ditt abonnemang i tid, återbetalar vi en eventuell betald prenumerationsavgift, utan onödigt dröjsmål och senast 14 dagar efter att du har meddelat oss att du vill utnyttja din ångerrätt. Vi genomför återbetalning med samma betalningsmetod som du använde dig av vid den ursprungliga transaktionen, om inte annat avtalats.Fel i abonnemang
Om du inte är nöjd med din prenumeration kan du kontakta oss på info@wilddeal.se När du handlar via internet ingår du ett "distansavtal". Lagen som blir tillämplig är lagen (2005: 59) om distansavtal och kontrakt utanför affärslokaler. I Köplagen 11 § p.1 stadgas ett undantag som innebär att ångerrätten inte gäller om tjänsten har börjat fullgöras och konsumenten samtyckt till detta. Genom att betala för prenumerationen har du ansetts ha samtyckt till detta. Dvs. prenumerationen har påbörjats direkt när du betalat för denna och därmed har du ingen ångerrätt. Om du har en 2-årig ångerrätt enligt reglerna i Köplagen beror därför på vad som ska levereras i samband med prenumerationsavtalet.Leverans av varor
Reklamationsrätten regleras under konsumentköplagen och ger dig rätt att klaga på en vara inom en bestämd tidsperiod, i Sverige gäller 3 år för privatpersoner. Reklamationsrätten följer ursprungliga köparen och inte produkten. En reklamation ska vid upptäckt göras så snart som möjligt, skälig tid anges till 2 månader. Du ombeds upprätta ett reklamationsärende eller kontakta oss, innan du skickar varan i retur. Om din reklamation godkänns, betyder det att du antingen kan få varan reparerad, ersatt med en ny, pengarna tillbaka eller ett avslag på priset, allt efter den specifika situationen. Alla produkter som returneras till wilddeal.se skall vara säkert förpackade. Alla tillbehör som medföljde i paketet skall returneras med den felaktiga varan. Vid skador på varor orsakat av hanteringsfel, modifikationer, eller grovt missbruk, bortfaller reklamationsrätten.Dra på ditt kort
Du kan alltid återkalla ditt tillstånd för oss att dra av belopp från ditt kort. Du kan också invända mot "obehöriga avgifter" hos din kortutgivare, dock senast 8 veckor efter att debiteringen har ägt rum, om inte annat anges i ditt avtal med kortutgivaren.Personuppgifter och cookies
I samband med att du använder Webbshopen kommer vissa uppgifter om dig samlas in och behandlas av oss, vilket närmare beskrivs i Personuppgiftspolicyn (”Personuppgiftspolicy"). Personuppgiftspolicyn kan du även hitta på Webshoppen. Innan du beställer en vara i Webbshopen måste du acceptera vår gällande hantering av personuppgifter i Personuppgiftspolicyn.Överklagandebeslut
Om du vill klaga på ditt köp, vänligen kontakta info@wilddeal.se. Om vi inte lyckas hitta en lösning kan du skicka ditt klagomål till EU -kommissionens online klagomålsportal: https://ec.europa.eu/odrSTANDARDBLANKETT VID ÅNGRAT KÖP
(detta formulär fylls i och returneras endast om du ska göra ångerrätten gällande)Till:
Goto Plus
PO Box 7119,
Tathra NSW,
Australia 2550
E-post: info@wilddeal.se
Jag meddelar härmed att jag önskar att göra ångerrätten gällande i enighet med köpvillkoren om följande varor:
__________________________________________________________________________________
Beställt den: _______________________________
Mottagen den: _______________________________
Kundens namn: ______________________________________________________________________
Kundens adress: ___________________________________________________________________
Datum: _________________
_________________________________________
Kundens underskrift
(endast om formulärets innehåll meddelas på papper)